Medarbejder til BorgerCentret i Holbæk kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Borgerservice søger snarest muligt en udadvendt og serviceorienteret medarbejder på 37 timer, der brænder for betjening af borgere og den personlige borgerkontakt.

Kan du møde borgeren i ”øjenhøjde” og kommunikere med alle, uanset hvem borgeren er, og uanset hvor borgeren befinder sig i livet – så er du måske vores nye medarbejder.

Du vil få ansættelse i BorgerCentret, og du vil i overvejende grad bruge din tid på den nære borgerkontakt med betjening af:

  • Pas og kørekort
  • MitID
  • Digital post og digitale fuldmagter
  • Sygesikring og lægevalg
  • Folkeregister og indrejser
  • Hjælp til digital selvbetjening
  • Vejledningsfunktioner

Vi er optaget af den gode og professionelle borgerservice. Fremtidens borgerservice-medarbejder er både serviceformidler, digital ambassadør og problemknuser, så du skal være indstillet på løbende videre-/efteruddannelse.  

Vi vægter, at du allerede har erfaring indenfor borgerserviceområdet, gerne som generalist. Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring indenfor udekørende borgerservice samt undervisning i de digitale selvbetjeningsløsninger, da det vil blive en del af dit arbejdsområde.

Vi tilbyder dig:

  • En spændende hverdag med ansvar og indflydelse og hvor dagene aldrig er ens. 
  • Et tværfagligt forpligtende samarbejde, hvor vidensdeling og forskellighed er i højsædet. 
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor vi værdsætter kvalitet i opgaveløsningen og høj faglighed og sætter pris på humor og en uformel omgangstone. 
  • Flextid 

Vi forventer, at du:

  • Er kontoruddannet og har erfaring indenfor offentlig administration 
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner både internt og eksternt, og kan tackle enhver borger professionelt og respektfuldt 
  • Er god til at sætte dig ind i nye opgaver, og holde mange bolde i luften samtidig
  • Har stærke digitale kompetencer 
  • Kan håndtere en til tider hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt 
  • Er udviklingsorienteret og forandringsparat indenfor borgerserviceområdet og tillige kan deltage i aktiviteter udenfor BorgerCentret
  • Kan arbejde fleksibelt og ansvarligt med blik for helheden 
     

Løn og ansættelsesvilkår: 

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn.

Ansøgningsfrist:
Der er ansøgningsfrist senest 18. september 2023. Samtaler forventes afviklet den 25. september 2023. Stillingen ønskes besat fra den 1. november 2023. 

Henvendelser omkring stillingen kan ske til afdelingsleder for BorgerCentret, Bonnie Jensen, telefon 72 36 60 91, eller Områdeleder for Borgerservice, Lise Alstrup Larsen, telefon 72 36 63 55.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Jernbanevej 6, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/medarbejder-til-borgercentret-i-holbaek-kommune/e00mrw/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891042

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet