Specialkonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Specialkonsulent med solid viden og erfaring med beredskabsplaner, telefoni og kritiske alarmer søges til HR- og Uddannelse, Staben, Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus søger en specialkonsulent i en fast stilling på 32 timer ugentligt i Staben, HR og Uddannelse, fra 15. juli 2023 eller snarest muligt.

Som specialkonsulent bliver du ansat i en stilling placeret i Staben med kontakt til både sygehusets ledelse og ansatte ude i afdelingerne.

Dine opgaver

Dine primære opgaver består af:

  • Koordinering ift. beredskabsplan og øvelsesstrategi.
  • Sekretariatsbetjening af sygehusets beredskabsgruppe.
  • Indgå i leverancegruppe vedr. ny regional sundhedsberedskabsplan
  • Tovholder på projekt vedr. nødtelefoner og indførelse af krisestyringssystem.
  • Understøtte drift og udvikling af telefoni og kritiske alarmer på sygehuset.

Herudover indgår i stillingen receptionistfunktion i sygehusets Information én dag om ugen.

Du refererer til HR- og Uddannelseschefen.

Vi ønsker til en kommende kollega

  • Du har en kontoruddannelse eller tilsvarende erfaring
  • Du har stor erfaringen inden for sundhedsvæsenet
  • Du har stor viden indenfor opgaver med beredskabsplaner, nødtelefoner og krisestyringssystemer
  • Du har stor viden og erfaring indenfor telefoni og kritiske alarmer
  • Du er vant til at arbejde i en Information med betjening og servicering af sygehusets patienter, pårørende og ansatte
  • Du har teknisk forståelse og er vant til at sætte dig ind i nye digitale værktøjer
  • Du har erfaring med tovholderfunktion på projekter
  • Du er god til at planlægge, koordinere og følge op
  • Du har fokus på kerneopgaven og leverer altid til aftalt tid og i bedste kvalitet

Du går energisk til opgaverne med initiativ og selvstændighed. Du formår at balancere en serviceminded tilgang til organisationen, hvor du kan prioritere og skære til. Du bidrager aktivt til fællesskabet og har en positiv indstilling til dine opgaver og dine kollegaer. Du giver gerne en hånd til travle kollegaer og er klar til at yde lidt ekstra for at nå at komme godt i mål.

Vi tilbyder

  • Faglig udvikling og løbende fokus på kompetenceudvikling
  • Kontaktflade til både interne og eksterne samarbejdspartnere og forskellige fagområder
  • Et godt arbejdsmiljø med dygtige, engagerende kolleger, der glæder sig til at tage imod dig
  • En arbejdsplads, hvor tillid og frie rammer under ansvar er nøgleordene
  • Fleksibel arbejdstid i henhold til Flekstidsaftale
  • Arbejdssted på Holbæk Sygehus tæt ved motorvejen, i gåafstand fra stationen og med gode parkeringsforhold
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst

Om HR og Uddannelse

Vi er en del af Staben på Holbæk Sygehus, der omfatter tre teams: 1. Økonomi- og Planlægning, 2. Kvalitet, Digitalisering og Ledelsessekretariatet samt 3. HR og Uddannelse, herunder Informationen.

I Team HR og Uddannelse er vi tre HR-konsulenter, fire uddannelseskonsulenter, en konsulent, en arbejdsmiljøkonsulent, en ledende receptionist, 10 receptionister og en HR-og uddannelseschef, der løser et bredt udvalg af opgaver indenfor HR og uddannelse samt opgaver relateret til sygehusets Information. Vi er et fagligt og driftssikkert HR- og uddannelsesteam, der løser vores opgaver med høj kvalitet og effektivitet. Vores styrke er vores forskellige faglige baggrunde, ligesom vores erfaringer og kompetencer bidrager aktivt til løsning af vores kerneopgave.

Vi samarbejder i en uformel tone, og vi drives af at skabe de bedste betingelser for et godt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper hinanden og tænker i løsninger på tværs af teamet.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fast stilling på 32 timer ugentligt. Ansættelsen sker i overensstemmelse med gældende overenskomst.

Yderligere information

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-og uddannelseschef Betina Bothmann Reidl, 24 85 28 51. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, uddannelsesbevis og referencepersoner. Stillingen forventes besat d. 15. juli 2023 eller snarest muligt.

Ansøgningsfrist

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest torsdag d. 6. juli 2023. Samtaler afholdes fredag d. 7. juli 2023.

Om Holbæk Sygehus

Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om  job på Holbæk Sygehus her.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen 15, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.regionsjaelland.dk/job-og-uddannelse/jobside?hr=show-job/36197&linkref=19672&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862411

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet