Vi søger SSA til Stenhusbakken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stenhusbakken søger SSA til dagvagter.

Er du en engageret SSA som gerne vil gøre en forskel for vores borgere, så venter vi spændt på at høre fra dig. 

Stenhusbakken består af 59 boliger, hvoraf 34 er plejecenterpladser og 25 er midlertidige pladser. 

Vi søger en assistent både til plejeboligerne og til de midlertidige pladser.

De fastboende borgere visiteres til en bolig, fordi de ikke længere kan klare sig i eget hjem, enten på grund af fysiske, psykiske eller sociale forhold. Der er en stor aldersspredning hos borgerne, og de har forskellige plejebehov, hvilket betyder at arbejdsfeltet er meget bredt.

De midlertidige pladser modtager borgere der har komplekse plejebehov. De har behov for genoptræning, ernæringsterapi, palliation / terminalpleje, sårpleje, etc.

For begge ansættelser gælder at dokumentationen er skal være fyldestgørende og fremadrettet. 

Da vi ønsker at faglighed er omdrejningspunktet og har fokus på udvikling, arbejder vi dagligt med triagering i både dag- og aftenvagt. Derudover har vi bla. etableret kontaktpersonordning og personcentreret omsorg. Vi lige har gennemgået et forløb med værdighedsrejseholdet.

 Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling, hvor vi tilbyder interne temadage og med mulighed for deltagelse i kursusforløb. Vi har fokus på delegering af arbejdsopgaver med mulighed for udvikling af faglige kompetencer. 

Vi søger en kollega der: 

  •  Vil være med til at give vores borgerne på Stenhusbakken en god hverdag.
  • Vil du være med til at højne fagligheden.
  • Trives med sparring og kompetenceudvikling, som en del af hverdagen. 
  • Ser samarbejdet med øvrige faggrupper som en styrke. 

 

Vi tilbyder: 

  • En spændende og attraktiv arbejdsplads. 
  • Gode kolleger
  • En arbejdsplads hvor der er fokus på læring og med planlagt introduktions program. 
  • En arbejdsplads i udvikling og med mulighed for at påvirke dette.
  • En arbejdsplads med højt til loftet, plads til latter og godt humør. 
  • Et sted hvor vi vil ” tale med hinanden og ikke om hinanden.”
  • En arbejdsplads hvor vi ønsker at inddrage medarbejderne

 

Har du lyst til at komme på besøg eller har du spørgsmål til stillingen, så kontakt:

Faste pladser: Teamleder Julie Kendra på tlf. 72 36 12 38 eller mail: jusk@holb.dk 

Midlertidige pladser: Konst. Teamleder Camilla Nielsen på tlf. 72365095 eller mail:  canie@holb.dk

Ansøgningsfrist: den 21. september 2023.

Der vil blive holdt samtaler den 26. september 2023.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Stenhusvej 21, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/vi-soger-ssa-til-stenhusbakken/bgbbf4/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888519

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet